ANUNT DE PARTICIPARE PENTRU ACHIZITIA DIRECTA DE PRODUSE HARTIE COPIATOR SI IMPRIMANTA MATRICIALA

Tip anunt: Cumparari directe

Denumirea achizitie: Hartie copiator si imprimanta matriciala

CPV: 30197630-1-Hartie pentru tiparit (Rev.2)

Descrierea contractului: Contractul se refera la achizitia de: Hartie copiator 80gr/mp A4-900 topuri;Hartie copiator 80 gr/mp A3- 400 topuri;Hartie imprimanta matriciala 1 exemplar A3-25 cutii;Hartie imprimanta matriciala 1 exemplar A4-5 cutii
Valoarea estimata fara TVA: 17771.00 RON
Conditii contract: Durata contractului- 12 luni;Achizitia se efectueaza pe baza de comanda ferma emisa de catre S.C.TCE S.A.;Contractul de achizitie se va incheia pentru toata cantitatea de produse estimata, urmand ca livrarile sa se realizeze in transe in raport de necesitati, prin intermediul catalogului electronic SEAP, respectiv achizitorul va solicita livrarea prin initierea achizitiei la oferta postata de furnizor. Produsele postate in SEAP vor contine pretul unitar al acestora;Pretul contractului pe perioda de derulare a contractului este ferm, fara posibilitate de ajustare; Livrarea produselor se va face in maxim 5 zile lucratoare de la data atribuirii comenzii prin SEAP;Transportul va fi efectuat de catre furnizor pana la destinatia finala S.C. TCE SA- Ploiesti, str. Gageni, nr.88; Cheltuielile de transport vor fi suportate de catre furnizor;Documentele care insotesc produsele la livrare sunt: factura fiscala, aviz de expeditie, certificat de calitate si garantie, declaratie de conformitate;Perioada de garantie minima va fi de 12 luni de la data livrarii. Garantia produselor livrate cade in raspunderea vanzatorului pe toata perioada de garanaie definita mai sus;Plata aferenta produselor livrate se face in termen de 30 zile de la data emiterii facturii, prin OP.
Conditii participare: Persoanele fizice/juridice interesate de a participa la prezenta procedura pentru atribuirea contractului de prestari servicii vor transmite documentele de calificare si formularul de oferta la adresa de e-mail: veronica.lungu@ratph.ro si vor posta in SEAP oferta financiara, pana la data de 12.06.2017.
Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut
Termen limita primire oferte: 12.06.2017
Informatii suplimentare: Pentru detalii va rugam sa contactati Serviciul de Achizitii, telefon 0244 - 543.751, int. 111, 0244 - 543.001, fax 0244-513.228, persoana de contact Veronica Lungu, e-mail- veronica.lungu@ratph.ro